PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri

  • masa pelepasan:2022-08-24 18:34:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:422
  • Penerangan pantas:

    Putatan,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel

Kandungan artikel

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

PutatanMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

penjual besarKebocoran minyak di flange looper

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,PutatanPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu,Putatan10kV transformer oil immersed, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,PutatanKapasiti muatan berlebihan pengubah yang ditenggelamkan minyak, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Petikan terakhirUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

PutatanSesetengah diikat dengan pita plastik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

PutatanMaklumat produk lain
  • Bandar ChangshuBerapa banyak pengubah kuasa 160Jurang bekalan pengeluar sukar ditebus

    Bandar ChangshuBerapa banyak pengubah kuasa 160Jurang bekalan pengeluar sukar ditebus

  • Belo HorizontePlatform angkat hidraulik diletak silinderSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam ind

    Belo HorizontePlatform angkat hidraulik diletak silinderSemua petunjuk mencapai tahap maju dalam ind

  • Belo HorizonteJembatan pengangkutanKaedah rawatan kakisan permukaan

    Belo HorizonteJembatan pengangkutanKaedah rawatan kakisan permukaan

  • WuhaiCustomized hydraulic fixed boarding bridgePengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja ru

    WuhaiCustomized hydraulic fixed boarding bridgePengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja ru

  • WuhaiPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPelbagai kaedah penggunaan

    WuhaiPlatform penunggang jenis kereta api panduan Platform penunggangPelbagai kaedah penggunaan

  • WuhaiLift rumah tangga 5 tingkat kecilApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

    WuhaiLift rumah tangga 5 tingkat kecilApakah kaedah untuk mengawal jumlahnya

  • XianyangBerapa banyak pengubah kuasa 35kVSokongan kos tinggi

    XianyangBerapa banyak pengubah kuasa 35kVSokongan kos tinggi

  • TampaPlatform angkat hidraulik diriKejujuran

    TampaPlatform angkat hidraulik diriKejujuran

  • segera:Peringatan: Maklumat PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri memberi anda PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri. PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PutatanKehilangan pengubah kuasaMemacu pembangunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!